Інформація від пенсійного фонду
ВСЕ ПРО ЕЛЕКТРОННУ ТРУДОВУ КНИЖКУ
Дніпровський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області звертає увагу громадян, що для того щоб у будь-який час, не виходячи із дому, в зручний і доступний спосіб, оперативно отримувати потрібні пенсійні послуги - використовуйте онлайн-сервіси Пенсійного фонду України.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в червні 2020 року запроваджено новий сервіс «Електрона трудова книжка», який дає змогу громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998-2000 років по теперішний час.
Для того щоб інформацію про трудову діяльність до 2000 року було внесено в електронний варіант трудової книжки застрахованим особам та роботодавцям необхідно подати дану інформацію до вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих копій паперових документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Увійшовши в Особистий кабінет вебпорталу електронних послуг ПФУ, в меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» потрібно натиснути пункт «Надання сканкопій трудової книжки», заповнити анкету та додати до неї скановані документи.
Сканкопії мають відповідати таким технічним вимогам:
- мають бути кольоровими;
- всі копії заповнених сторінок трудової книжки має бути зроблено в хронологічному порядку;
- зображення повинно бути чітким і відтворювати всі реквізити документа (назва, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність під час сканування — 300 dpi);
- формат зображення -jpg або pdf;
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Результат опрацювання Вашого звернення можна отримати в режимі перегляду Ваших звернень. Після оцифровування всієї трудової книжки у застрахованої особи з’явиться можливість автоматичного призначення пенсії, без особистого звернення до установ Фонду. Розроблено механізм, який надасть змогу громадянам самим вибирати автоматичне призначення чи відстрочення виходу на пенсію та визначати в автоматизованому режимі найбільш вигідний варіант для призначення пенсії, включаючи дату її призначення. В свою чергу Пенсійний фонд автоматично інформуватиме людей про настання права на призначення пенсії та її орієнтовний розмір.
В подальшому передбачено, що оригінал трудової книжки передаватимуть працівникові на зберігання, як офіційний документ. У разі якщо працівник виявить бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний паралельно з електронним обліком трудової діяльності внести в паперову трудову книжку записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
Онлайн-сервіс «Електронна трудова книжа» дає змогу громадянам дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Начальник Дніпровського приміського
відділу обслуговування громадян
(сервісний центр)
управління обслуговування громадян
ГУ ПФУ в Дніпропетровській області В. ПІДОДВІРНА