Інформація від пенсійного фонду
ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ГРОМАДИ!
Відділ обслуговування громадян No 6 (сервісний центр) управління
обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в
Дніпропетровській області інформує про зміну номеру телефону “гарячої лінії” у
Солонянському пункті обслуговування громадян (смт Солоне) — (097)
851-58-12.
У Дніпровському сервісному центрі (смт. Слобожанське) номер телефону
“гарячої лінії” залишено без змін - (073) 432-82-78.
Доводимо до вашого відома, що більшість питань, пов’язаних з пенсійним
забезпеченням, можна вирішити без особистих візитів до сервісних центрів,
скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України за
посиланням https://portal.pfu.gov.ua.
Довідково:
Режим роботи органів Пенсійного фонду:
Понеділок – четвер: з 08-00 до 17-00;
Обідня перерва: з 12-00 до 12-45
(під час обідньої перерви прийом громадян здійснюється в черговому режимі)
П’ятниця: з 08-00 до 15-45;
Субота, неділя: вихідні дні.
Шановні мешканці громади! Користуйтеся електронними та
дистанційними сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та
бережіть здоров’я.
Начальник відділу
обслуговування громадян No6
(сервісний центр)
управління обслуговування громадян
ГУ ПФУ в Дніпропетровській області Віра
ПІДОДВІРНА